دانلود فول آلبوم یاس ، آهنگ یاس ، بیوگرافی یاس
3zg_Ft_Yas_Toos-Rap_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Majid-Ghafori_Ft_Yas_Yadet-Nareh_128.mp3 | 4.6 MB |
|
N.i.M.i_Ft_Yas_Cheshmamono-Baz-Konim_128.mp3 | 3.5 MB |
|
Rajaz-Band_Ft_Yas_Irane-Man_128.mp3 | 3 MB |
|
Reza-Sadeghi_Ft_Yas_Goftam-Naro_128.mp3 | 3.2 MB |
|
Sirvan_Ft_Yas_Ft_Xaniar_To-Marizi_128.mp3 | 3.3 MB |
|
Yas – Ba Man Bash.mp3 | 4.8 MB |
|
Yas – Bekhatere Man.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas – Delet Mesle Ye Daryast.mp3 | 2.6 MB |
|
Yas – Nisti.mp3 | 6.2 MB |
|
Yas – Piadeh Misham.mp3 | 4.3 MB |
|
Yas_Ba-Man-Bash_128.mp3 | 4.8 MB |
|
Yas_Bachehaye-Khiabooni_128.mp3 | 3.3 MB |
|
Yas_Bam_128.mp3 | 3.7 MB |
|
Yas_Be-Donya-Khosh-Omadi_128.mp3 | 3.8 MB |
|
Yas_Bekhatere-Man_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas_Bezarin-Bokoshamesh_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas_Bi-To-Hargez-Na_128.mp3 | 3.4 MB |
|
Yas_Daftaram-Dastame_128.mp3 | 1.8 MB |
|
Yas_Dardo-Del_128.mp3 | 3.8 MB |
|
Yas_Darkam-Kon_128.mp3 | 4.8 MB |
|
Yas_Delet-Daryast_128.mp3 | 2.6 MB |
|
Yas_Dokhtare-Farari_Demo_32.mp3 | 294.9 KB |
|
Yas_Donyaye-Bi-Rahm_128.mp3 | 4.2 MB |
|
Yas_Ft_Ammin_CD-Ro-Beshkan_128.mp3 | 3.7 MB |
|
Yas_Ft_Ammin_Hani_128.mp3 | 2.6 MB |
|
Yas_Ft_Ammin_Hoviyate-Man_128.mp3 | 3.6 MB |
|
Yas_Ft_Ammin_Nisti_128.mp3 | 4.2 MB |
|
Yas_Ft_Behzad-Barazande_Bayad-Betonim_128.mp3 | 4.7 MB |
|
Yas_Ft_Force-Theory_Soldier-Pose_128.mp3 | 2.9 MB |
|
Yas_Ft_Hichkas_Komak_128.mp3 | 4 MB |
|
Yas_Ft_Masih_Nasle-Mast_128.mp3 | 3.1 MB |
|
Yas_Ft_Mitra-Roohani_Sheikhe-Hilegar_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas_Ft_Nima-Allame_Sakhte_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas_Ft_Rastin_Be-Omide-Iran_128.mp3 | 4.1 MB |
|
Yas_Ft_Saman_Bazam-Kame_128.mp3 | 4 MB |
|
Yas_Ft_Sara-Naeeni_Zehi-Eshgh_128.mp3 | 2.5 MB |
|
Yas_Ft_Sasan_Boro_128.mp3 | 4.9 MB |
|
Yas_Ft_Sasan_Raaz-(Mano-To)_128.mp3 | 3.6 MB |
|
Yas_Ft_Sasan_To-Bia_128.mp3 | 2.4 MB |
|
Yas_Ft_The-Ways_Ft_Erwin_Ft_Arad_Ft_Arian_Gheseye-Zirzamin_128.mp3 | 4.2 MB |
|
Yas_Hadaf_128.mp3 | 3.4 MB |
|
Yas_Khodeto-To-Baghalam-Bendaz_128.mp3 | 2.9 MB |
|
Yas_Man-Khastam_128.mp3 | 4.7 MB |
|
Yas_Marg_128.mp3 | 4.6 MB |
|
Yas_Marham_128.mp3 | 3.4 MB |
|
Yas_Na-Aslan_128.mp3 | 2.4 MB |
|
Yas_Pedar-(Che-Roozaye-Sakhti-Raft)_128.mp3 | 4.3 MB |
|
Yas_Pedar_Demo_32.mp3 | 296.4 KB |
|
Yas_Piadeh-Misham_128.mp3 | 4.3 MB |
|
Yas_Raad_128.mp3 | 5.2 MB |
|
Yas_Setareye-Ghotbi_128.mp3 | 3.7 MB |
|
Yas_Soolh-Toyi_128.mp3 | 3.6 MB |
|
Yas_Tamomesh-Kon_128.mp3 | 2.9 MB |
|
Yas_Tina_Demo_64.mp3 | 239.9 KB |
|
Yas_World-Cup-2006_128.mp3 | 3.4 MB |
|
3.8 MB |
|
بیگرافی یاس
یاسر
بختیاری در ۳۰ خرداد ۱۳۶۱ در تهران متولد شد او در سن ۱۶ سالگی ابتدا با
گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از
سفرهای تجاری اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک و سایر موسیقی
های هیپ هاپ را آورد . پس از مرگ ناگهانی پدرش ، یاس با پذیرش مسئولیت
خانواده و مراقبت از آنها مواجه شد . با بدهی هایی که پدرش برجا گذاشته بود
به سختی قادر بود که از عهده خانواده و مخارج زندگی بر آید . یاس در سن ۱۸
سالگی مجبور شد تمام آرزو های دانشگاه خود را کنار بگذارد و دانشگاه را
ترک کند و شروع به کار نمود تا از کل خانواده حمایت نماید . این مقارن با
زمانی بود که او شروع به نوشتن شعر نمود و سپس شعرها رابه موسیقی تبدیل کرد
. این اولین راهی بود که او را با ذهن و فکر پدرش نزدیک میکرد . پس از
زلزله بم در ایران ، یاس از جان باختن بسیاری از مردم ایران ( تقریباً ۵۰
هزار نفر ) در این حادثه ، به شدت ناراحت شد و او آهنگ " بم " را برای
اولین بار نوشت و این آغاز حرفه خوانندگی او بود . او تشخیص داد که از طریق
موسیقی رپ می تواند به مردم نزدیک شود و می تواند به سادگی و ساده تر از
تمام فرم های موسیقی که فقط شامل چند دسته خواننده و شعر است تمام منظور
خود را بیان کند . و فهمید که از طریق موسیقی ، قادر است به مردم الهام
ببخشد و الهام بخش میلیون ها جوان ایرانی باشد ، سپس او تصمیم گرفت تا آهنگ
های خود را برای دولت مطرح کند و مجوز ارائه یک آلبوم را بگیرد . او از
مقامات اداری سالیان زیادی پاسخ نشنید . او تلاش زیادی کرد و بارها و بارها
سبک آهنگ های او را ( رپ ) مورد استهزاء قرار دادند تا جایی که می گفتند
شبیه خواندن روزنامه است . تا زمانی که با تلاش های او ، برای ۶ آهنگ از ۱۰
آهنگ او ، مجوز توسط دولت جمهوری اسلامی صادر شد ، او گفت که من در آهنگ
هایم نفرین نمی کنم و راجع به سکس و تخلفات چیزی نمیگویم ، من می خواهم با
افتخار در جلوی خانواده ام آهنگ هایم را اجرا کنم ، آهنگ من معمولاً با گله
و شکایات از جامعه آغاز میشود . اما پایان آن همیشه امید است . و اهمیت
این کار ، الهام بخشیدن به نسل جدید است تا از بهترین قوه پتانسیل و نهفته ی
خود بهره بگیرند . در ضمن ما به این نیاز داریم و به این ترتیب در طول مدت
کوتاهی یاس توانست از خواندن در جلوی یک دسته ی کوچک از مردم برای تمام
ایران بخواند . موسیقی و آهنگ های او ، هم اکنون به وسیله ی میلیونها نفر
دانلود می شود و به آن گوش می دهند و در وبسایت ها و پرشین بلاگ های مختلف
می توان آنها را دید . در سال ۲۰۰۶ ، یاس آهنگ " سی دی رو بشکن " را نوشت و
این درباره یک هنرپیشه ی زن ایرانی بود که قربانی لو رفتن فیلم شخصی خود
شده بود . رسوایی کار این قربانی تا جایی پیش رفت که او کار خود را از دست
داد . در آواز های یاس ، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن
رسوایی مردم دخیل بودند و از آنها خواست تا این کار شرم آور را متوقف کنند .
این آهنگ ، باعث شد تا جوانان ایرانی تکانی بخورند و هزاران نفر نوشتند و
اعتراف کردند که این کار ( پخش سی دی ) را کنار گذاشتند و سی دی مذکور را
شکستند . این آهنگ به وسیله میلیونها نفر فقط در ایران گوش فرا داده شد و
دانلود گردید . آهنگ های یاس از آب های بین المللی نیز فراتر رفته و هم
اکنون صدای نسل جدید چه در ایران و چه در خارج شده است و البته اغلب به او "
توپاک فارسی " لقب داده اند . آهنگ " هویت من " با افتخار میراث فارسی
توسط او خوانده شد و یاد آور فیلم جنجال بر انگیز ۳۰۰ بوده است . این آهنگ
به نوعی سوال و جواب ملی بوده که برای نسل های جوانتر به ویژه یهودیان
ایرانی که مایلند تا خود را به فرهنگ و تاریخ غنی ایران ربط دهند بوده است .
موسیقی او دارای یک فرم استاندارد جدید برای رپ فارسی می باشد و الهام
گرفته از بسیاری از رپرهایی است که با پیام های مثبت و پر مفهوم وارد
موسیقی می شوند . او با سایر موسیقیدانان همکاری دارد و قصد او معرفی رپ
فارسی به جهان است . ضمناً یاس پیام امید و وحدت خود را به همه ی دنیا
فرستاده است و به وسیله رسانه های گروهی جهان از او مصاحبه به عمل آمد که
شبکه CNN و BBC و نشنال جغرافیا از آن جمله هستند . او همچنین قراردادی را
با شرکت نشر موسیقی آمریکا " مدیبیا " به امضا رساند . انتشارات اِور گرین (
همیشه سبز ) ( اورگرین ، خانه ی آخرین کاتالوگ توپاک شاکور است که به
وسیله آن مجوزی برای آواز خانی یاس و توپاک برای نشان دادن پل فرهنگی میان
آن ها صادر شد ) . پس از عملکرهای موفق او در لندن و دوبی در سال ۲۰۰۸ ،
یاس اخیراً موزیک را نوشت و ضبط کرد و برای شنوندگان ایالات متحده اجرا
کرد . سفر او تا سال ۲۰۰۹ در اروپا و استرلیا ، ادامه داشت .